Preišči ta spletni dnevnik

sobota, 18. julij 2009

ИДЕОЛОГИЈА проф.др ВОЈИСЛАВА ШЕШЕЉА ЈЕ ПОНОС СВАКОГ СРБИНА !

ИДЕОЛОГИЈА проф.др ВОЈИСЛАВА ШЕШЕЉА ЈЕ ПОНОС СВАКОГ СРБИНА !
(пренето са: http://krstanovkutak.forumotion.net/aaia-uiaeau-oeduia-yeiia-f1/y-u-uo-ooooo-uouo-oeae-a-a-iu-za-t99-15.htm#620

Срце сваког Србина и Српкиње осећа, наше српске душе то златом орнаменишу, наш разум то опевава и наше бисерне сузе цакле, да је једна једина СВЕСРПСКА ИДЕОЛОГИЈА управо оно:

- за шта се залаже,
- због чега робује и
- због чега битише проф. др ВОЈИСЛАВ ШЕШЕЉ


ЗБРАТИМЉЕЊЕ ВАСКОЛИКОГ СРПСТВА, ОБОЖЕЊЕ, ПРОСВЕЋЕЊЕ И ПРОСВЕТЛЕЊЕ СВАКОГ СРПЧЕТА И УЈЕДИЊЕЊЕ СВИХ ЗЕМАЉА СРПСКИХ !

То је све оно о чему и моје срце тик-така, моја душа се надима и разум неизмерном љубављу зачињава и то је оно што ме напросто тера да вриснем да ме и Небеса чују и да поносно поручим »urbi et orbi«
, а нарочито ватиканским развратницима, амеро-зликовцима и домаћим петоколонашима:

Борису Тадићу, Гробару Томи, Гици Издајици, Млађи Крађи и Чедеру Наркосу Шиптару,


ПОНОСАН САМ НА ТО ШТО (ЈЕ) САМ И УВЕК ЋУ БИТИ – ДИЧНИ СРБИН СВЕТОСАВАЦ, ХРАБРИ ХРИШЋАНИН ПРАВОСЛАВАЦ и ПРКОСНИ СРПСКИ РАДИКАЛ !

МОЖЕТЕ МИ УЗЕТИ СВЕ, ОСКРНАВИТИ СВЕТИ ОЛТАР И УНЕРЕДИТИ ОТАЏБИНУ КОЈУ СУ ВЕКОВИМА СТВАРАЛИ ЈУНАЦИ, АНЂЕЛИ И СВЕЦИ, АЛИ

- СРБИНА ИЗ ДУШЕ МИ НЕ
МОЖЕТЕ ИЗЧУПАТИ,
- НЕ МОЖЕТЕ МИ РАЗУМ ПОМРАЧИТИ И
- ИЗ СРЦА УКРАСТИ ВЕРОВАЊЕ У ОСТВАРЕЊЕ ДУГОВЕКОВНОГ СВЕСРПСКОГ СНА -

СВЕТОСТИ НАД СВЕТОШЋУ КОЈУ СА ПОНОСОМ И ПРКОСОМ НАЗИВАМ ИДЕОЛОГИЈА проф. др ВОЈИСЛАВА ШЕШЕЉА, ЈЕР ТО НИЈЕ САМО ВЕРА ВЕЋ СМИСАО СРБИНОВОГ БИТИСАЊА !


Крстан Ђ. Ковјенић

Ni komentarjev:

Objavite komentar