Preišči ta spletni dnevnik

četrtek, 9. julij 2009

SLEPOJ SLEDBENICI, GLUVOJ POSLUŠNICI I RAZUMLJENOJ UČITELJICI GROBAREVIH SATANISTA !

SLEPOJ SLEDBENICI, GLUVOJ POSLUŠNICI I RAZUMLJENOJ UČITELJICI GROBAREVIH SATANISTA !
( preneto sa: http://www.facebook.com/notes.php?id=1001403289#/profile.php?id=571472137&v=wall&viewas=1001403289

Draga, prepametna, prelepa i preobožena Melena Jovanović,

Po silini edukacije koju širite na ovom mestu, naročito mi se za srce, dušu i razum lepi Vaše učenje o Grobarevim satanistima, ste pokazali da Vi zaista jeste "pontifeks maksimus" (nepogrešiva) te me iz tog razloga silno zanima kada i zašto su Vas u "Mljetke šiljali". Neće biti na odmet da nam sročite reč-dve i o ovom svom mentoru koji se ovde oglašava i kojem sam u celosti posvetio svoj prilog pod naslovom:

ИЗГУБЉЕНИ, БРАТЕ МАТЕ !
(пренето са: http://krstanovkutak.forumotion.net/--f1/krvave-kandze-vatikana-t92.htm?sid=c4f2902fcaa750dcbbafca31f28678fc

------------------------------------------------------

Gore pomenuto, draga, prepametna, prelepa i preobožena Melena Jovanović, me zanima iz razloga što želim da i drugima pokažete i dokažete ono što ste meni već dokazali

GOSPODAR ZVERI JE VAŠ JEDINI UČITELJ I OD NJEGA STE I NASLEDILI TITULU "PONTIFEKS MAKSIMUS ", SMRAD i svakovrsni JAD !

Da li je to i jedini razlog što ste tako silno zamrzeli mog velikog učitelja, predvodnika i svetionika prof. dr VOJISLAVA ŠEŠELJA jer se je on grešnik usudio da, skroz-na-skroz, razobliči Vašeg GOSPODARA ZVERI u svojoj knjizi "Đavolov šegrt rimski papa Jovan Pavle II" ?

To da ste Vi lično sada jedina učiteljica (una magistra) Picoustog Špije nemojte nam objašnjavati, jer smrad iz njegovih plastificiranih labrnja to potvrđuje...
------------------------------------------------------
Draga, prepametna, prelepa i preobožena Melena Jovanović,

Kao što Vam već napisah moje teološko obrazovanje, istina bio sam najbolji učenik u najelitnijoj bogoslovskoj ustanovi u Srbiji - bogoslovija "Sv. Arsenije Sremac" u Sr. Karlovcima, ali nije to to i ništa je u poređenju sa Vašim velumljem te me iz tog razloga silno zanima da li sam "potrefio", bar donekle, temu o gospodaru zveri u ovim svojim prilozima:

ПАПААА, ПУЖОЛИКИ СРБОМРЗИ СМРАДЕ“ на: http://forum.srpskinacionalisti.com/viewtopic.php?f=1&t=3422

и

Habemus Papam !“ (Имамо папу)на: http://forum.srpskinacionalisti.com/viewtopic.php?f=1&t=3436&start=0
...
--------------------------------------------------------
Draga, prepametna, prelepa i preobožena Melena Jovanović,

Nimalo ne sumnjam u Vašu svakovrsnu superiornost, nadljudskost i svetost, svakim svojim slovom to pokazujete i dokazujete i mene grešnika ste, skroz-na-skroz, opčinuli, no da bi Vaša silna, umilna i preobilna edukacija i na druge, meni slične istinske, hrabre i srboljubive Srpkinje i Srbe, imala isti efekat molim Vas ponizno, umilno i vopijuće da nam navedete decidirano gde se nalazi ova Vaša citirana (pre)mudrost:

" Ne pravi sebi idola niti kakva lika; nemoj im se klanjati niti im služiti."

Priznajem da moje teološko obrazovanje nije ono što se sa Vašim znanjem može (u)porediti te zbog toga i želim da me (po)učite kako se navode citati iz Reči Gospodnje (Biblija, Sv. Pismo i sl. Nazivi, imena i sinonimi za istu stvar). Dakle, kratko i jesno:

Ponizno molim da mi navedete Knjigu, glavu i stih gde se citirana hrišćanska zapovest nalazi !

U željnom isčekivanju nastavka Vaše veoma uspešne edukacije se Vam zahvaljujem na svemu do sada učinjenom.


P.S.

Posebno napominjem, draga, prepametna, prelepa i preobožena Melena Jovanović,

NAJVRLIJA, NAJNADRNDANIJA, I NAJORTDOKSNIJA

(Može se desiti, čudo je sve što dolazi iz SNS-a (čitaj i utuvi: Sotona naš stvoritelj) da si i NAJKURATIJA, no o tome neću dok nam to ne pokažete i dokažete – istina je da satanisti Grobara Tome nemaju MUDA zato im dobro dođe Tadićeva ruda od muda, ali kao što rekoh ja sam ozbiljan čovek, ništa ne nagađam i verujem isključivo svojim očima, srcu, duši i razumu.)

SLEPA SLEDBENICE, GLUVA POSLUŠNICE I RAZUMLJENA UČITELJICE GROBAREVIH SATANISTA ,

da Vama lično i svim drugim izdajnicima satanista Grobara Tome mogu sve da oprostim i zaboravim

ALI IZDAJU SRPSTVA, SVETOSAVLJA I SRBIJE VAM NIKADA NEĆU OPROSTITI I TO VAM NE MOGU ZABORAVITI
!

Sa suzama u očima mnogogrešni sluga Gospodnji,

Krstan Dj. Kovjenić
--------------------------------------------------

Ni komentarjev:

Objavite komentar